' 8maj..

igår blev det en lugn kväll jag och ida satt hemma hos mig och kolla
film och sådära kolla (familj på väg)  haha sjukt bra är den satt och
garva typ hela tiden.. var på sjukt bra humör hela dagen framåt kvällen
så krasha vårat plan haha asso det menas med att det sluta inte så bra
som jag hade tänkt mig blev på sjukt dåligt humör arg lessen besviken
ae vet inte vad allt på en och samma gång.. sen så ringde lolle och sa
att han skulle komma så ångra han sig och bad oss komma dit ist så jag
och ida tog cykeln och cykla till ljura men de gick ju inte så bra haha
ae blev att vi gick till slut sov där inatt kom hem vid tio imorse ungefär
gick och la mig vid tolv och vakna fem ups ! hahah.. ikväll så blire lite
party tror jag, men en nykter kväll hihi..
kanske skriver mera när jag kommer hem senare ikv/natt sånt som
märks .. håll utkick har även med mig kameran idag så blir troligtvis
lite bilder fast dom kommer in på ... www.worldestgreatest.blogg.se
men vi hörs puss på er ! :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0