- 7 oktober ..

ojoj riktigt dålig uppdatering här känner jag, men har haft rätt mycket den senaste
tiden och har inte haft varken lust eller tid till och blogga..
idag har man inte gjort alls mycket är ledig både idag och imorgon sköönt..
jag och gabriella åkte ner till stan mötte folket och tog en fika, kul kul ..
efter stan drog vi till navestad mötte martin en stund stog och snacka lite och sådär.
sedan drog vi in till mig och kolla film kolla nyss klart på någon film med jackey chang
klockren älskar hans filmer asso .. gabriella har somnat och jag sitter här fett tråkigt,
ska väl också försöka sova snart. vi hörs kanske imorgon puss puss !



du och jag mot världen det var så det skulle va, mitt hjärta
bara dunkar snabbare för varje dag. Tilliten som vi hade det var
den jag levde för, det var kärlekens känsla vi två kände varje dag.
jag kommer alltid älska dig, ovansett vad.. i miss us !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0