- tisdag 12 oktober ..

blev ingen skola idag mådde inte alls bra, så gick och la mig och sov igen och vakna
runt ett.. gick upp då tog en kaffe med mami och syster satt och snacka lite..
efter ett tag börja ja fixa mig lite, sedan drog ja ner till stan mötte sanne och folket,
heidi kom även också efter ett tag satte och och tog en fika på coffie.. runt fyra/fem
drog jag och heidi hemåt, har bara vart hemma och tagit de lungt hängde med mami
och handla och lite så förut .. nu snart ska ja ut och ta en promenad med martin och
gabriella vi hörs kanske senare puss !



du fick mig att le, när jag var med dig då var jag som lyckligast .. minnena med dig
lever fortfarande kvar inom mig.. och ja kommer alltid älska dig .. L♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0