- 1 APRIL ..

helgen har varit riktigt najs, i fredags blev de jobb från fem till halv tio, sedan drog jag och jenny hem
gjorde oss iordning lite, sedan dra iväg och träffa grabbarna grus och festa. i lördags mådde man lite
som man förtjäna men vi körde på fest igen! riktigt lyckad helg måste jag säga.. idag söndag har man
inte gjort så speciellt mycket bara tagit de allmänt lungt, varit med gabriella hela dagen glott film och
snackat lite eftersom vi inte träffats på ett bra taag! hon drog nu för ett tag sen, nu sitter jag här och
gör inte alls så mycket, har precis borstat tänderna och tvättat bort sminket, ska när som dejta kudden
tänkte jag, så man pallar upp till skolan imorgon! .. puss på er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0