- Söndag, Vilodagen!

ett tag sen jag blogga nu, eller ah sen i torsdags haha.. har inte haft någon tid alls till och blogga. har ju 
varit augustifest för er som inte visste det riktigt kul har vi haft fyra händelserika dagar med mycket festande och även utgångar! riktigt roligt. sov även hos heidi från torsdag till fredag och fredag till lördag.. 
idag har jag inte gjort så mycket blev att åka iväg med mami förut och köpa tobak, annars har jag typ tillbringat hela dagen i sängen, e hur seg som helst, har även ingen röst kvar knappt, är as hes haha..
men nu ska jag ta mig en dusch och sedan slå på en film och försöka sova .. puss och gnatt på er :*
 
I'll never let you go ..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0