- torsdag 16 augusti ..

kan berätta lite om gårdagen, blev att göra sig iordning och sådär inför kvällen heidi kom också hit så fixa
vi oss tillsammans, när vi var klara gick vi upp till linah där vi började förfesten, vi var väl där i två timmar
kanske, sedan drog jag jenny och heidi ner mot stan hem till lawan och alex där vi fortsatte kvällen/natten.
var väl hemma runt 6 imorse, helt död ! somna inte förens runt halv åtta. nu vaknade jag för ett tag sen av
att folket bomba min telefon med samtal. nu blir det hoppa in i en dusch och sedan börja fixa mig för en
till kväll med feeest.. droppar ett inlägg sen om jag hinner pusss!!  bjuder på lite biler från igår (: 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0