- torsdag 2 augusti

vaknade rätt skapligt idag, vi fick besök av mammas kompisar från danmark fika och prata lite och sådär.
sedan blev det att göra sig iordning för att sedan dra bort till heidi för att sedan dra ner på stan, dagen 
börja dock inte så bra, när jag var halvvägs till heidi så hoppade kedjan på cykeln och inte nog med det
när jag skulle med spårvagnen så missa jag den, så blev en promenad istället.. jag och heidi åkte ner
på stan blev lite shopping tills på lördag då de är fiesta, efter det drog vi oss ut till navestad till heidis 
mamma var där ett tag sedan hem till mig där min syster kom och hämta oss för att vi sedan skulle
åka och kolla på den svenska björnstammen.. riktigt härlig och händelserik dag faktiskt! :) tack för
en riktigt härlig och rolig dag gummsan! nu ska jag stänga datorn och försöka sova! godnatt (: 
 
får bli en bild på mig och heidi från i vintras ! (: 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0