- första & sista inlägget..

vaknade runt sju tiden imorsen, ush ville bara sova vidare sjukt segt, men det blev gå upp då ta en kaffe och
morgon cigg och sedan börja göra sig iordning för skolan. runt åtta tiden åkte ja och mami och hämta verro
och sedan skjutsa mami oss till söder världens underbaraste mamma har jag! började halv 9 och slutade 11
skönt det.. efter skolan så åkte ja och verro upp till min kusins skola och satt och snackade lite. runt ett tiden
drog vi oss mot sjukhuset, där vi träffade barnmorskan eftersom verro hade tid. efter det blev de åka hemåt
käkade lite och sådär sedan somna jag.. har inte gjort alls mycket efter det bara tagit de lugnt för det mesta.
nu snart ska ja hoppa in i en dusch tänkte jag, och sedan slå på en film och försöka sova så man orkar upp
till skolan imorn.. droppar ett inlägg imorn peace ! :)


ibland saknar ja dig för mycket..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0