- GABRIELLA here !!

hellooo people, idag ska jag gästblogga ttiihhhiiiii!!!

Jo ni förstår idag har jag och Sandra varit på språng, vi har nämligen lyssnat på goda klassiker så som Elvis Presley m.m.
och nu när vi har dansat klart (bugg) tänkte vi att vi skulle kolla på en helt ny film med min man nämligen Taylor Lautner (han vet bara inte om att jag ska kidnappa han nästa vecka och tvinga honom gifta sig med mig) men säg ingen ookej ! filmen heter abduction för alla er som vill ha ett film tips!! (den bästa filmen jag sett efter twillight så klart).
nae nu är jag trött på att skriva mer så pöss på er och PS sandra LOVE YOU A LOTTTTTTT!!!!!

MVH Gabriella Bulkay som alla människor älskar !




(bildbomb) vi e föör snygga !!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0