- Fredag & Lördag ..

Fredag: Jag och Desse börja fixa oss rätt skapligt, sedan gick vi iväg och köpte ''lite'' öl, och efter det drog
vi hem till henne, Leio och Emil kom ockå riktigt trevligt måste jag säga. Runt tre tiden drog jag och Desse
och mötte upp Anjeliqa, Hampus och Robban så drog vi vidare till en annan fest, jag och Desse kom hem
runt typ halv 8 på morgonen. Idag lördag har man inte gjort ett smack, sov till halv 4 riktigt bakis kan ja
ju säga ush, har bara tagit det lugnt hela dagen idag, jag och Desse tog oss en promenad bort till hageby
förut och köpte pocorn och cola, så nu blir det slå på någon roliig film :) droppar ett inlägg sen :) Tjing! 
 
I really miss you .. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0