- helgen ..

 
Varit en lugn helg, i fredags kom Jenny till mig så bakade vi bullar och sådär, sedan kom även Linah
och Sandra hit så drog vi till din krog och käka, sen hem till Linah och kolla film. Efter ett tag kom Dj
och hämta mig och Jenny så åkte vi ut till min älskling hämta honom och åkte runt i bil överallt och
ingenstans, måste säga att det var en riktigt rolig kväll med massa snack & skratt, förutom att jag
tappa min mobil klantig som jag är.. haha!  Lördag, blev det gå iväg på kalas klockan 6 och fira
systerdotter som fyllt år. runt tio tiden så åkte jag  ut till mig hjärta och sov där, blev film och massa
mys! på söndagen vakna jag och leio rätt skapligt blev ligga kvar ett tag och bara mysa och ta det
lugnt sedan blev att gå upp då ta en kaffe med hans pappa och kolla tvn och snacka lite. sedan blev
det gå ut och kolla på lite när älsklingen åkte cross. runt eftermiddagen fick jag skjuts in till stan. :)
senare sen runt kvällen blev det träffa Jenny och ta en promenix runt här inavestad..  Puss ! 
 
Du är det finaste jag har Leio ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0