- igår&idag ..

igår blev det gå upp kl halv 6 och göra sig ordning för att sedan åka till praktiken, igår på praktiken fick jag
åka med ut till en kyrka innan de skulle va begravning och dekorera en kista med blommor och sådär, ush
lite jobbigt sådär att veta att de lixom låg någon där inuti, men man måste ju vänja sig, eftersom de e det
här jag ska jobba med sen.. fick sluta lite tidigare igår, sluta halv 5, då blev det åka ner till stan gå en sväng,
mötte på sanne så gick vi runt lite på stan sen blev de följa med henne till kungsgatan.
efter det blev de åka möta upp desse för att sedan dra till systemet och köpa sprit, sedan hem och göra sig
iordning, runt tio drog ja till jenny där vi förfesta, sedan mötte vi upp sanne och alla ute på puls, riktigt rolig
kväll måste jag säga, idag mår man ju lite som man förtjänar, så blir nog rätt lugnt kväll ikväll , blir träffa
jenny sen så får vi se vad vi hittar på :) får se om ja droppar in ett inlägg senare puss (: 
 
får bli ett gammalt foto på mig och jenny, bilderna från helgen kmr upp senare tjing ! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0