- igår&idag..

igår blev det skolan och sådär som vanligt, sluta fyra då blev de åka hem direkt och fixa med lite. sen på kvällen blev de åka ut till min älskling, så blev de film och massa mys! idag har man inte gjort så speciellt mycket bara tagit de lugnt för de mesta, jag och leio åkte in till stan runt fyra tiden. så drog jag direkt till praktiken och presentera mig och fick tider eftersom jag börjar på måndag, är hur taggad som helst! efter jag varit på praktiken så åkte jag hem, har inte gjort ett smack bara tagit de lugnt.. ska när som hoppa in i en dusch och sedan kolla en film, och vänta på att min fina ringer..får se om jag droppar något mer inlägg ikväll eller inte om inte annat hörs vi imorn puss puss ;) 
Min finaste! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0