- Måndag 9 Oktober ..

Gick upp runt sex tiden imorse, blev käka frukost och göra sig iordning. sedan bort mot vårdcentralen och efter
det direkt till pratiken. Första dagen idag på praktiken har varit rikitgt rolig måste jag säga fått lära mig en hel del nya saker, och har även riktigt trevliga arbetskamrater! :) dagen idag har även gått riktigt fort måste jag säga, slutade klockan 18, blev åka ner till stan och möta desse så drog vi och käka, sen efter det drog vi hem till mig och bara tog de allmänt lugnt, tog en kaffe satt och snacka med mami :), klippte även desses hår lite. nu gör jag inte alls mycket jag och robin följde desse till bussen för ett tag sen. nu sitter jag här och ska när som stänga datorn och försöka sova, är helt död, mina ögon svider av trötthet och mitt hvuud skriker efter kudden! droppar ett inlägg imorgon puss på er :* 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0