- Jag älskar dig ♥

jag har nog aldrig varit så lycklig som jag är nu, med dig vid min sida är jag lycklig Leio. Du får mina
mörkaste dagar att sluta med ett leende på läpparna, du är ljuset i mitt liv babi, att bara få ligga brevid
dig och känna din närhet och höra dina hjärtslag är underbart, skulle kunna ligga så dag ut och dag in.
att bara vara med dig älskling är lycka! tillsammans har vi gått igenom många hinder, i två års tid har vi
varit fram och tillbaka men våra band till varandra har stärkts och blivit starkare och starkare, tillsammans
klarar vi allt helt enkelt. tillsammans med dig vill jag dela både glädje och sorg, med dig vill jag dela resten
av mitt liv med, det finns inga ord i hela världen som kan beskriva hur mycket du betyder för mig, endast
du har nyckeln till mitt hjärta, du är mitt livs största och första kärlek, och även min sista. min kärlek till
dig hjärtat försvinner aldrig och då menar jag ALDRIG! jag kommer alltid att älska dig, då, nu och föralltid.
du och jag hand i hand genom allting min finaste! 1/9-2012 jag släpper dig aldrig .. 
Du är luften jag andas, min kärlek, mitt liv, du är allt. Jag älskar dig mest av allt Leio Rommestam! ♥

Kommentarer
Postat av: jonna gustavsson

Fint skrivet !! <3

Svar: Tack jonnis!! <3
None None

2012-11-08 @ 21:41:46
URL: http://jonnagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0