- söndag 16 september ..

inte gjort så speciellt mycket den här helgen bara tagit de lugnt för det mesta, blev att åka bort till heidi igår så hjälpte hon mig och färga håret för skulle bli lite ljushårig tänkte jag med lite blonda slingor, men neej vart helt
fläckig istället, på vissa ställen blev jag röd, orange, vit och sen svart på andra så det var helt fläckligt, så sluta
med att vi gick till willys och köpte chockladbrun färg istället, blev riktigt nöjd för de är olika nyanser typ :) ..
idag har jag inte gjort så mycket vakna runt elva, blev göra sig iordning och dra bort till heidi för att följa med
henne till hagebycentrum. kom hem för ett bra tag sen nu har jag precis ätit, ska snart hoppa in i en dusch och
sedan lägga mig och glo en film och vänta på att älskling ska ringa. droppar ett inlägg innan ja stänger datorn :* 
 

Leio ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0