- Söndag 2 September..

dåligt med uppdatering här kände jag, men som sagt så går jag iskolan och slutar så sent om dagarna så har inte riktigt haft tid till att blogga, men ska berätta lite grann om helgen, i fredags blev det skolan först, efter skolan åkte jag förbi heidi en sväng tog en kaffe och snacka lite, sedan hemåt och duscha och göra sig iordning lite, för att sedan dra ner till heidis mamma där vi förfesta innan puls. efter puls så kom älsklingens pappa och hämta oss så åkte vi ut till han och sov där, var även där hela lördagen kom väl hem runt nio på kvällen ungefär.. idag har jag inte gjort så speciellt mycket åkte iväg med mami och syster förut och handla lite osådär. ska när som hoppa in i en dusch tänkte jag och så får vi se vad dagen har att erbjuda. puss ! 
 
får bli en bild på mig och heidi från fredags, fler bilde kommer.. 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0